123123 رمزگذاری ترافیک اینترنت برای فرار از جاسوسی آمریکا
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 3696
بازدید کل : 98686
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

رمزگذاری ترافیک اینترنت برای فرار از جاسوسی آمریکا
یک شنبه 6 بهمن 1392 ساعت 21:7 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

مایکروسافت در تلاش است اقداماتی را برای پنهان کردن ترافیک اینترنتی خود تعبیه کند زیرا نگران است که آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، به لینک‌ ارتباطات جهانی‌اش به صورت مخفیانه ورود پیدا کند.

سوءظن‌ها در مایکروسافت در ماه اکتبر بعد از آن زیاد شد که گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر آنکه آژانس امنیت ملی آمریکا ترافیک شبکه‌های خصوصی گوگل و یاهو را رهگیری کرده‌ است.

افرادی که از اهداف جدید مایکروسافت اطلاع دارند، اعلام کردند که مدیران اجرایی مایکروسافت هفته جاری در نظر دارند نشستی را برگزار کنند تا در خصوص اینکه چه ابتکارعمل‌هایی را برای مخفی کردن ترافیک اینترنتی‌ می‌توانند به کار گیرند و چگونه می‌توانند خیلی سریع چنین اقدامی را انجام دهند.

اسناد به دست آمده از «ادوارد اسنودن» پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نشان می‌دهد که نگرانی مایکروسافت بسیار به جا است.

دو اسلایدی که قبلاً منتشر نشده بود، عملیات‌های (جاسوسی) آژانس امنیت ملی آمریکا علیه گوگل و یاهو را توصیف می‌کند و اشاراتی به هاتمیل مایکروسافت و سرویس‌های مسنجر «ویندو لایو» نیز می‌کند.

یک ایمیل جداگانه آژانس امنیت ملی آمریکا اشاره می‌کند که «مایکروسافت پاسپورت»، یک سرویس اینترنتی که سابقاً توسط مایکروسافت پیشنهاد شده بود، هدف احتمالی برنامه جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا تحت عنوان « MUSCULAR» که ماه گذشته برای اولین بار توسط «واشنگتن‌پست» فاش شده، بوده است.

بر اساس این گزارش، اقدام مایکروسافت برای گسترش رمز‌گذاری برای اطلاعات، به این شرکت اینترنتی اجازه می‌دهد تا در زمینه مستحکم کردن دفاع خود در مقابل برنامه جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا به «گوگل»،«یاهو»،«فیس‌بوک» و دیگر شرکت‌های مهم فناوری بپیوندد.

حدود چند ماه پیش، اسنودن در حالیکه در «هنگ‌کنگ» به سر می‌برد در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «گاردین» از برنامه جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از میلیون‌ها تماس تلفنی و ارتباطات اینترنتی شهروندان آمریکایی و حتی مقامات و شهروندان کشورهای دیگر پرده برداشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: نکات امنیتی، ،
:: برچسب‌ها: رمزگذاری ترافیک اینترنت برای فرار از جاسوسی آمریکا,

آرشیو کامل نوشته های پیشین